صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

امیر دریادار سیاری: تا زمانی که امنیت وجود داشته باشد همه پیشرفت‌ها حاصل خواهد شد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش، تولید را رکن اساسی پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: کشوری که تولید نداشته باشد کاملاً به دیگران وابسته می‍شود و وابستگی کامل، سرافرازی برای ملت نخواهد داشت.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‍وگو با رادیو گفت‌وگو، با اشاره به تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب(مدظله‍العالی) به مبحث اقتصاد و در رأس آن تولید، گفت: هر ساله تلاش‌هایی که نیاز بوده برای تحقق شعار سال انجام شده ولی این مسیر طولانی است و تا رسیدن به نقطه مطلوب راه زیادی در پیش داریم و به همین علت باید مستمر به بحث تولید که رکن اساسی پیشرفت کشور است، توجه خاص شود.
وی افزود: کشوری که  تولید نداشته باشد کاملاً به دیگران وابسته می‍شود و وابستگی کامل، سرافرازی برای ملت نخواهد داشت. باید هر کشوری تولید را در ابعاد مختلف در دستور کار خود قرار دهد وگرنه دچار غفلت می‍شود و آن استقلال و بالندگی و سرافرازی خود را به‌مرورزمان از دست می‍دهد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش تأکید کرد: اگر می‍خواهیم ملتی سر افزار، بالنده و محبوب در جهان باشیم و جایگاه‍مان در نظام بین‌الملل بالا باشد، باید قدرت تولیدمان را افزایش دهیم.
وی مشارکت مردم در امر تولید را رمز اساسی این امر مهم دانست و تصریح کرد: بدون مشارکت عمومی مردم در ابعاد مختلف، نمی‌توان ادعای تولید کرد؛ بنابراین مردم باید در صحنه باشند و کار بین مردم تقسیم شود.
امیر دریادار سیاری بیان کرد: مردم دارای ابتکار و خلاقیت زیادی هستند و می‍توانند هر کشوری را به بالاترین قله برسانند. در بحران و جنگ هم این مردم هستند که در صحنه حضور پیدا کرده و کار می‍آفرینند و مشکلات را حل می‍کنند. هر جایی که مردم حضور پیدا ‍کنند مشکلات به‌سرعت ‌حل می‍شود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش اضافه کرد: حتماً باید همه اقداماتی که در کشور صورت می‍گیرد زیر سایه امنیت باشد. امنیت حرف اول را می‍زند و تا زمانی که امنیت وجود داشته باشد همه پیشرفت‌ها حاصل خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۷۷۱۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۹     ساعت: ۱۰ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024