صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

کُشته شدن ۸ عنصر کُرد وابسته به آمریکا در سوریه

افراد ناشناس در چند حمله جداگانه، ایست‌ و بازرسیهای عناصر کُرد و یکی از خودروهای متعلق به آنان را در استان الحسکه هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن سیزده نفر منجر شد.

منابع خبری سوری از تیراندازی افراد ناشناس به سمت شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» -وابسته به آمریکا در شمال شرق سوریه خبر دادند. روزنامه الوطن در یک خبر فوری تأکید کرد که در پی این تیراندازی، پنج نفر از این شبه‌نظامیان کُرد کشته شدند. افرادناشناس به سمت خودروی شبه‌نظامیان در مسیر «الهول-تل حمیس» در ریف استان الحسکه تیراندازی کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) هم از حمله افراد ناشناس مسلح به ایست‌وبازرسی عناصر کُرد در روستاهای جنوب الحسکه خبر داد. به گزارش سانا، افراد ناشناس ایست‌وبازرسیهای این عناصر وابسته به آمریکا را در روستاهای «الدشیشة»، «الحمرا»، «قویة»، «حویزیة» و «کبیبة» هدف قرار دادند منابع محلی خبر دادند که در پی این حملات، سه عنصر کُرد کشته و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این در حالی است که مردم شرق و شمال شرق سوریه با برگزاری تظاهرات، اعتراض خود را به حضور اشغالگرانه آمریکا و عناصر وابسته به این کشور نشان داده‌اند.

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۴۰۲۵
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۲     ساعت: ۱ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024