صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

حملات لفظی به نتانیاهو با نزدیک شدن به انتخابات اسرائیل

دو تن از مقامات رژیم صهیونیستی در صحبت هایی انتقادات تندی را متوجه نخست وزیر رژیم صهیونیستی کردند.

به گزارش رسانه های صهیونیستی، «یائیر لاپید» رئیس حزب «یش عاتید» رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم در صحبت هایی انتقادات تندی را متوجه بنیامین نتانیاهو کردند.
بنی گانتز رئیس حزب آبی-سفید در کنفرانسی که از شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد، اظهار کرد: می‌خواهم به هر شخصی که می‌تواند جای نتانیاهو را بگیرد حال یائیر باشد یا جدعون ساعر و یا هر شخص دیگری توصیه کنم که خطوط اصلی‌اش متعادل باشند. ما در هر کجای کابینه ای غیر از کابینه نتانیاهو باشیم، من در آرامش می‌خوابم.
گانتز در ادامه گفت: ما برای تشکیل کابینه‌ای به جای کابینه نتانیاهو، حزب مکمل و تاثیرگذار و در کنار طرفی خواهیم بود که 61 رای کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را برای تشکیل کابینه بدست بیاورد.
رئیس حزب آبی-سفید افزود: نتانیاهو تعهدش نسبت به من را نقض کرد و هرگز از او گذشت نخواهم کرد. هرگز دوباره با او دیداری نخواهم داشت. در نظرسنجی‌ها من پایدار هستم و قوی‌تر می‌شویم.
یائیر لاپید رئیس حزب یش عاتید نیز ضمن دعوت از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به یک مناظره تلویزیونی رو در رو، گفت که اولین سوالش از نتانیاهو این خواهد بود «در شرایطی که اقتصاد اسرائیل به دلیل قرنطینه و تعطیلی در حال فروپاشی بود، چگونه توانستی درخواست دریافت امتیازهای مالیاتی داشته باشی»؟
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید، رهبر جریان اپوزیسیون این رژیم در یک کنفرانس اقتصادی از پاسخ به سوالی پیرامون رقابت بر سر سمت نخست وزیری امتناع کرده اما گفت: مهمتر از اینکه من نخست وزیر شوم این است که به دوران نخست وزیری نتانیاهو پایان داده شود.
لاپید اظهار کرد: اکنون آنچه برایم کمتر اهمیت دارد نخست وزیری است، این نکته برای من اهمیت دارد که نتانیاهو کنار رود و وظایفش تمام شود و کابینه ای که استثمارگر نیست تشکیل شود.
یادآور می شود رژیم صهیونیستی در تاریخ سوم فروردین شاهد برگزار ی انتخابات خواهد بود.
در حالی که تا کمتر از یک ماه دیگر چهارمین انتخابات سراسری رژیم صهیونیستی در دو سال گذشته برگزار می‌شود، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با چالشی جدید و مهم روبرو است. او این بار با مخالفانی از جناح راست که خود به آن تعلق دارد، روبرو خواهد بود. رقبایی که ممکن است برای برکنار کردن او با یکدیگر متحد شوند.

 

منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۶۲۸۲
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۱۹     ساعت: ۷ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024