صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

برپایی موکب دانشگاهیان به صورت برخط و برگزاری دوره های رایگان ویژه اربعین توسط واحد الکترونیکی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی، همزمان با اربعین حسینی برای سومین سال متوالی اقدام به برپایی موکب دانشگاهیان و برگزاری دوره های رایگان ویژه اربعین به صورت برخط نمود.

به گزارش روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، این واحد به عنوان واحد مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد امسال نیز همچون سال های گذشته، با هدف ترویج رویداد عظیم جهان تشیع وآگاهی بخشی در این زمینه، موکب برخط(آنلاین) واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی را برگزار نماید.

در این موکب، با در نظر گرفتن هدف اصلی اربعین که حرکتی برای تمرکز ظرفیت های شیعیان به منظور پیشرفت و تعالی جهان اسلام در ذیل گفتمان جهان اسلام قوی است، در سه حوزه آموزش، فراخوان«گام های ماندگار» و فراخوان یادداشت راهبردی، خدمات ارائه می شود.

در قسمت آموزش، امکان یادگیری مجازی فراهم شده است و زائران محترم می توانند دوره های آموزش « زبان عربی»، «خبرنگاری با موبایل»، «عتبات شناسی»، «عکاسی و فیلمبرداری با موبایل»، «خاطره نویسی و مستندسازی»، «نکات پزشکی» را به صورت رایگان دریافت کنند. فراخوان گام های ماندگار شامل سه محور؛ مسابقه عکاسی، مسابقه فیلم کوتاه و مسابقه  خاطره نویسی است و در فراخوان یادداشت راهبردی با عنوان «یادداشت راهبردی در باب پیشرفت و تعالی جهان اسلام از منظر متخصصان و صاحب نظران تشیع»، از تمامی متخصصان و صاحب نظران زائر اباعبدالله الحسین(ع) دعوت شده است تا ایده های راهبردی خود را در قالب یادداشت کوتاه 600 الی 1000 کلمه ای یا بلند بیش از 1000 کلمه به دبیرخانه موکب دانشگاهیان به نشانی ec.iau.ir/mok ارسال کنند.

 گفتنی است که به آثار برگزیده، جوایزی نفیس اهدا خواهد شد و مهلت ارسال آثار مربوط به هر دو فراخوان،  هفتم مهرماه اعلام شده است.

از دیگر خدمات این موکب، ارائه اطلاعات در خصوص «نقشه و مسیر حرکت»، «سامانه اعلام وضعیت در اربعین»، «توصیه‌های بهداشتی» و ... به زائران محترم است.

همچنین در این موکب امکان دسترسی به نرم افزار های کاربردی قرآنی، ادعیه، مداحی و ... فراهم شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ec.iau.ir/mok از خدمات این موکب دانشگاهیان، بهره مند شوند.

 

 

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۵۴۲۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۷     ساعت: ۱۲ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 5
سرویس: خبر ویژه       زیرسرویس: خبر ویژه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024